Produkty do 25 kg dostarcza firma kurierska DPD/UPS/INPOST.
Przesyłki powyżej 25 kg i przesyłki gabarytowe wyceniane są indywidualnie.
Prosimy o kontakt w celu ustalenia ceny przesyłki gabarytowej.
Koszt wysyłki do 25 kg:
Kurier DPD:
Od 1 zł do 499 zł - 17 zł
Od 499 zł - GRATIS
Pobranie: 23zł
Przesyłki powyżej 25 kg i gabarytowe - wycena indywidualna
Kurier UPS:
Od 1 zł do 499 zł - 20 zł
Od 499 zł - GRATIS
Pobranie: 25zł
Przesyłki powyżej 25 kg, paletowe i gabarytowe - wycena indywidualna
Kurier inPost:
Od 1 zł do 499 zł - 17 zł
Od 499 zł - GRATIS
Pobranie: 20zł
Przesyłki powyżej 25 kg, paletowe i gabarytowe - wycena indywidualna
Paczkomaty inPost:
(maksymalne wymiary 41×38×64cm)
Od 1 zł do 499 zł - 13,99 zł
Od 499 zł - GRATIS
Przesyłki powyżej 25 kg i gabarytowe - wycena indywidualna
Odbiór osobisty:
Zapraszamy do Centrum Wyprawkowego Muppetshop:
Warszawa
ul. Kazimierzowska 43i / odbiór zamówień internetowych /
Godziny otwarcia- Poniedziałek-Piątek 10-18, Sobota 10-15
Kontakt: +48 781 702 872
Nie pobieramy żadnej dodatkowej opłaty przy odbiorze osobistym.
Zamówienia z odbiorem osobistym realizujemy jedynie po przedpłacie.
Dostępność produktów i czas wysyłki:
Produkty dostępne w magazynie wysyłane są do 48h po zaksięgowaniu płatności za zamówiony towar.
W przypadku produktów na zamówienie (między innymi mebli). Klient informowany jest indywidualnie o terminie dostawy.
Czas realizacji zamówienia na meble 1 - 7 tyg.
Uwaga: Przed odbiorem przesyłki sprawdź czy jej opakowanie nie jest uszkodzone lub nie było otwierane a waga odpowiada temu co znajduje się na liście przewozowym. Jeżeli obawiasz się, że przesyłka mogła zostać okradziona, pamiętaj, aby przy odbiorze spisać stosowny protokół w obecności osoby/ kuriera, która ją doręczyła.
W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest obfotografowanie zniszczonej paczki oraz sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi klienta DPD w celu złożenia zlecenia na spisanie takiego protokołu. Contact Center jest do Państwa dyspozycji pod poniższymi numerami telefonów +48 22 577 55 55 lub 801 400 373 Możliwość złożenia zlecenia istnieje także za pośrednictwem maila cc@dpd.com.pl.
Kontakt w przypadku wysyłki kurierem UPS , kontakt poprzez stronę operatora :
https://www.ups.com/pl/pl/support/contact-us.page
Kontakt telefoniczny z Działem Obsługi klienta UPS +48 22 489 48 77
Złożenie reklamacji UPS : https://www.ups.com/pl/pl/support/file-a-claim.page
Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację w salonie Muppetshop .
Jeżeli wcześniej nie założyłeś konta w naszym sklepie, zostaniesz poproszony o podanie swoich danych i adresu dostawy.
Załóż nowe kontoZaloguj się aby uzyskać dostęp do panelu klienta.
Na Twój adres zostanie wysłany e-mail, który pozwala na automatyczne zalogowanie się. Zmiana hasła będzie możliwa po zalogowaniu na stronie edycji Twoich danych.