Koszty dostawy

Produkty do 25 kg dostarcza firma kurierska DPD/UPS/INPOST.

Przesyłki powyżej 25 kg i przesyłki gabarytowe wyceniane są indywidualnie.

Prosimy o kontakt w celu ustalenia ceny przesyłki gabarytowej.

 

Koszt wysyłki do 25 kg:

Kurier DPD:

Od 1 zł do 499 zł - 17 zł

Od 499 zł - GRATIS

Pobranie: 23zł

Przesyłki powyżej 25 kg i gabarytowe - wycena indywidualna

 

Kurier UPS:

Od 1 zł do 499 zł - 20 zł

Od 499 zł - GRATIS

Pobranie: 25zł

Przesyłki powyżej 25 kg, paletowe i gabarytowe - wycena indywidualna

 

Kurier inPost:

Od 1 zł do 499 zł - 17 zł

Od 499 zł - GRATIS

Pobranie: 20zł

Przesyłki powyżej 25 kg, paletowe i gabarytowe - wycena indywidualna

 

Paczkomaty inPost:

(maksymalne wymiary 41×38×64cm)

Od 1 zł do 499 zł - 13,99 

Od 499 zł - GRATIS

Przesyłki powyżej 25 kg i gabarytowe - wycena indywidualna

 

 

Odbiór osobisty:

 Zapraszamy do Centrum Wyprawkowego Muppetshop:

 

Warszawa

ul. Kazimierzowska 43i / odbiór zamówień internetowych /

Godziny otwarcia- Poniedziałek-Piątek 10-18, Sobota 10-15

Kontakt: +48 781 702 872

 

Nie pobieramy żadnej dodatkowej opłaty przy odbiorze osobistym.

Zamówienia z odbiorem osobistym realizujemy jedynie po przedpłacie.

 

 

Dostępność produktów i czas wysyłki:

Produkty dostępne w magazynie wysyłane są do 48h po zaksięgowaniu płatności za zamówiony towar.

W przypadku produktów na zamówienie (między innymi mebli). Klient informowany jest indywidualnie o terminie dostawy.

Czas realizacji zamówienia na meble 1 - 7 tyg.

 

Uwaga: Przed odbiorem przesyłki sprawdź czy jej opakowanie nie jest uszkodzone lub nie było otwierane a waga odpowiada temu co znajduje się na liście przewozowym. Jeżeli obawiasz się, że przesyłka mogła zostać okradziona, pamiętaj, aby przy odbiorze spisać stosowny protokół w obecności osoby/ kuriera, która ją doręczyła.

W celu potwierdzenia szkody niezbędne jest obfotografowanie zniszczonej paczki oraz sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera. Jeśli taka czynność nie była możliwa w czasie dostawy, prosimy o kontakt z Działem Obsługi klienta DPD w celu złożenia zlecenia na spisanie takiego protokołu. Contact Center jest do Państwa dyspozycji pod poniższymi numerami telefonów +48 22 577 55 55 lub 801 400 373 Możliwość złożenia zlecenia istnieje także za pośrednictwem maila cc@dpd.com.pl.

Kontakt w przypadku wysyłki kurierem UPS , kontakt poprzez stronę operatora :
https://www.ups.com/pl/pl/support/contact-us.page
Kontakt telefoniczny z Działem Obsługi klienta UPS +48 22 489 48 77
Złożenie reklamacji UPS : https://www.ups.com/pl/pl/support/file-a-claim.page

Spisanie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację w salonie Muppetshop .

pixel